söndag 1 augusti 2010

I brist på annat... en lista!

Det händer ju inte så mycket att det stör här... Målning och vedköre typ... Kul i jul... Så en lista it is...!

Du heter: Charlotte

Smeknamn: Lotta, Lottis

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen särskild...

Beroende av: Kaffe

Vad tror folk om dig? Att jag är surare och stelare än vad jag är... kanske

Stämmer det? Haha... inte :-)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig? Jag är svårimpad...

Brukar du skratta för dig själv? Jadå, det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag är på g" från brorsan

Var bor du? Hjorted

Trivs du där? Jadå

Har du haft sex idag: Nä

Hur svarar du i mobilen: Charlotte, Lotta eller "ja"

Vem ringde du senast?: Brorsan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle köpa tacokrydda

Antal timmar sömn inatt: Många

Sov du ensam: Med N

Brukar du komma i tid: Ja, oftast före utsatt tid

Hur känner du dig nu: Utsövd, pigg, energisk, med en liten oroskänsla längst ner i magen... nästa vecka är ganska fullsmetad

Vanligaste färg på dina kläder: Oj... Svart, blå, vit får jag nog säga... rosa oxå

Vad tycker du om fötter: Inte nice

Vad saknar du: Inget just nu

Hade du en bra kväll igår: Om man gillar målning och vedköre... Jodå, helt oki

Favorit dryck på morgonen: Kaffe, te, eller kall o'boy

När brukar du oftast gå och lägga dig: Nån gång på kvällen, allt mellan 22 och 23:30 typ...

Är du blyg?: Näe

Sysslar du med någon idrott: Haha... näe

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä, det är för bra för att vara sant

Har du spytt offentligt: Hmm... ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vet jag inte

Är du nöjd med ditt liv: För det mesta

Är du bortskämd: Mm... tror det i alla fall

Vad gör du i morgon: Då åker vi och handlar nya penslar och provianterar inför veckans bravader

Vad är det värsta du vet?: Oärlighet

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Oh ja

Vad är det finaste du fått?: Oj... det vet jag inte

En speciell dag du minns: 18 juli 1997, men det är inget roligt... och 25 juni 2005, det är både roligt och inte...

Du samlar på: Inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Antingen ringer jag K eller så loggar jag in på msn och hoppas att Elin är där

När grät du senast: I förra veckan... tror jag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala topplånet och det stora bottenlånet på huset, byta värmesystem, åka på semester låååångt bort, köpa en sjuhelsikes massa kläder ;-) och ha stor fest för alla våra vänner

Vill du gifta dig: Ja a

Vill du ha barn: Ehh... ja

Är du musikalisk?: Ja, faktiskt, har ärvt det av morfar

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja a

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: I perioder...

Sådär, nu är det målningsdags... Slit och släp!

1 kommentar:

  1. Härligt att någon mer är trött på det här med tunika... jag vägrar gå klädd i nåt som är som nån form av nattlinne. Jag vill ha snyggt skurna kläder som framhäver kroppen, inte döljer den i en presenning.

    SvaraRadera