onsdag 18 augusti 2010

Nej...!

Det här känns inte bra ett enda dugg... Jag har sovit bra inatt, men vaknade före klockan och har snurrat runt i sängen ett tag... Jag får inte fatt i det som oroar... Det går inte! Om jag egentligen inte vill, för att det är en jobbig tanke, eller för att det är så mycket som hänger löst, det får jag inte heller koll på... Magen är i uppror och jag förstår varför, det är alldeles för mycket som den får bära på just nu, och ibland tror jag att min hjärna sitter i magen, för det är där jag får ont när jag grubblar för mycket, inte i huvudet...

Och nu regnar det. Passar perfekt för min sinnestämning idag...

3 kommentarer:

  1. du e inte ensam om o ha ont i magen. alldeles för många frågetecken hos oss också, schema som inte passar o barn som varit hemma alldeles för länge...vi får peppa oss med att vi iaf har ett jobb att gå till. kram

    SvaraRadera
  2. Jenny; Jo, det är ju ganska många som inte har ett... Så visst har du rätt. Vi får peppa varann :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt :S Jag känner igen det där när magen inte alls tycker att läget är bra. Dock är det viktigt att lyssna på sin mage har jag lärt mig. Hoppas att saker och ting löser sig så att magen kan vara lugn och snäll mot dig.

    SvaraRadera