söndag 22 augusti 2010

Gick bra!

Det gick bra igår, fixade hela passet utan större problem faktiskt. Var lite sådär ett tag när det blev mycket diskplockande, men det löste sig. Ganska mycket folk och det är ju kul att vara med, prata med folk och slänga käft med gubbarna ;-)

Sen hem och svida om, åka till far och mor och fira far som fyller år på måndag. Käka middag och umgås med släkt. Som tur var blev det inte sent, för jag var så jäkla trött... Så vi åkte hem ganska tidigt, såg på film och åt godis istället. Skön lördagskväll.

Jag vaknade till regn för en stund sen. Det var riktigt grått ute, men nu ljusnar det igen, fast det regnar rätt bra fortfarande. Inget målande idag heller alltså. Då blir det nog lugnläge här, tror jag. Fast jag borde städa lite... Flytta tillbaka bordet i stora rummet som står kvar med iläggsskiva och mitt på golvet sen kräftfisket. Vi är ju sällan där, så det står ju inte i vägen... Kanske åka till jobbet och förbereda inskolningen imorron. Hon får ta det som det blir, eftersom vi fick ingen tid alls till att fixa, iom att hon kom i fredags, men jag vill gärna fixa till det någorlunda i alla fall... Vi får se. Antagligen hamnar jag i soffan eller här mest hela dagen... Å andra sidan kan det vara ganska skönt det med... Den som lever får se... Nu ska jag kolla frukost...

1 kommentar:

  1. Vet ni om ni kommer på lördag o grillar lite =) Kram Kram

    SvaraRadera