lördag 14 augusti 2010

Jag börjar jobba...

... på måndag, men redan nu har jag funderingar kring hur vi ska lägga upp hösten och det smått prekära platsläget... Det är jättekul att det är många barn på bygden, men problemet är att vår förskola inte är anpassad för det... Men nu har jag nog två dagar löst av de tre som kommer bli tjockast (om vi får som vi vill), åtminstone förmiddagen, men det är de som kommer bli tajtast... Sen har jag en idé till, men det beror på lite... Den vill jag inte outa förrän det blir absolut nödvändigt och jag vet inte om lösningen är jättebra... men kanske. Eller jo, den är både bra och dålig. Bra ur samarbetssynpunkt och invänjning, men dålig ur den synpunkten att vår miljö är bättre... Men det är en nödfallsidé... Är inte säker på att någon nappar på den ändå...

Jag hoppas på att vi kan fortsätta våra onsdagseftermiddagar, K och jag, men vi får väl se...

Nej, släppa jobbet en dag till. Sen kan jag spåna och greja hur mycket jag vill...

Nu strax skjutsa bror till T-bo.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar