tisdag 3 augusti 2010

Lost in space...!

Det är jag det... Jag tror jag tappat bort mig själv på vägen... Jag känner mig bara förvirrad, märkligt avtrubbad och borta... och mycket känslig. Allt hänger jag upp mig på, minsta lilla grej förvandlas till något som det absolut inte är... Allt är bara tråkigt, irriterande och jobbigt...

Jag är trött, somnade som en klubbad säl vid 23:30 igår, sov till 9:40 nånting och om jag inte varit så kissnödig hade jag fortsatt att sova ett tag till... Vad är det med mig? Mat är inte gott, trött som en gnu, hyperkänslig både fysiskt och psykiskt... om jag inte visste bättre skulle jag börja fundera på graviditet, men jag får inte ihop det tidsmässigt, så den tanken har jag redan lagt ner... Eller rättare sagt, jag tänkte den inte färdigt innan jag la ner den...

Nu ska jag gå och plocka ur linserna och sen lägga mig och läsa. Det känns som en lagom avslutning på den här kvällen...

1 kommentar:

  1. Känner igen mig. inte hur jag är nu utan hur jag har varit - psykiskt illa tilltygad tror jag...

    SvaraRadera