måndag 2 augusti 2010

Idag borde jag...

... verkligen känna mig ganska tillfreds med livet... Vi målade klart baksidan igår, vårt mål med den här veckan och vi gjorde det första dagen :-) N och hans mamma körde in veden vi fick i förrgår medan jag målade. Grillning och vin på kvällen, mycket trevligt. Sen styrde vi upp resten av veckan, som blev välan fulltecknad, men det är mycket man vill hinna med, snart är semestern slut...

Idag har vi handlat inför helg och andra bravader. Kyl och frys är fulla, men jag vete fasen om allt är hemma ändå... Nåja, får kolla över det där på onsdag, annars får jag komplettera i A-rum.

Hur eller som, koll på läget, men ändå känns det inte som så... Jag är så skum ibland... Jag tror allt att det mesta är oki, men jag vill känna lugnet...

Jag tänker i alla fall försöka skapa lugn, åka hem till mor och far en sväng, och sen softa resten av kvällen. Skönt, det behövs...

Sen kan man ju alltid hoppas att rörkrökar'n ringer imorron fm och säger att han kommer och fixar varmvattnet, för det börjar vara aningens irriterande nu... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar