tisdag 24 augusti 2010

Jahaja...

Det är så här det kommer vara i höst och framöver... Kaos, kris och panik! Idag har inte varit rolig... Inte så mycket barn, men barn utan scheman och annat som strular och vår sista inskolade lille kille som inte tycker att livet är superkul hos oss än... Det kan göra den bäste gråhårig, tror jag... Mycket som ska fixas nu inför starten och så mycket som hänger i luften som brukar vara klart före semestern, men som inte är det i år, för att vi inte vet hur vi ska lösa vissa saker... Det blir en spännande höst, helt klart, på många sätt och vis...

"Ge mig en kram!", utbrast jag till K förut när alla barnen gått, "bara håll om mig...!" Jag bara kände att om ingen höll ihop mig, så skulle jag bli en darrande geleklump... Sen pratade vi en kvart typ och sen skrattade vi resten. Gudars, vilken tur att vi kan skratta :-) Sen kändes det bättre. Jag ska åka till henne nästa vecka, så vi kan prata nånstans där inte jobbet finns hela tiden :-)

Nu ska vi åka och fira pappa med svärmor. Hoppas på en ganska tidig kväll, för jag är trött som en gnu...

1 kommentar:

  1. Har en son som har världens separationsångest och jag undrar just hur han kommer ta det där med dagis när det väl är dax.

    Det måst eju vara tufft för er fröknar. Jag tycker det är superjobbigt då jag inte kan röra mig en cm innan han är i upplösningstillstånd. stackars liten!

    SvaraRadera