lördag 21 augusti 2010

Skriver väl lite...

... i brist på annat. Dagen idag bjuder på servering i Hembygdsparken, benet känns bättre om än långt ifrån bra... Inte riktigt lika svullet, men det känns konstigt i hela benet från knäet och neråt... Lite lätt avdomnat, så har jag väl klämt till en nerv eller nåt... Nåja, jag har pratat med B-M för säkerhets skull och går det inte, så går det inte, jag kör så långt jag kan... Just nu känns det nog som att jag fixar hela passet, men jag har inte rört mig speciellt mycket än idag, och går ganska försiktigt när jag väl gör det... Det är ju inte riktigt läge för nån långpromenad, om man säger så... Nåja, det ska nog lösa sig.

Från och med måndag kör jag inskolning med en liten ettårig tjej. Mamman har fått jobb och kom och frågade så bevekande igår om det fanns möjlighet att få börja inskolningen tidigare. Det gör det inte egentligen, för vi har en annan inskolning från nästa måndag, men skit samma, vi kan köra dem parallellt... Jobb växer inte på träd, så klart vi måste ställa upp och fixa till det. Det gör å andra sidan att vi kanske kan få in två grabbar på den andra inskolningstiden, så är det bara en som inte fått klart med sen... Vi ska kolla det på tisdag.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå på toa och sen lägga mig i soffan och läsa en stund, tror jag. Det får bli lugna aktiviteter innan jag ska rejsa igång om en timme ungefär... Imorron ska det bli lugnt och skönt... Typ bara bestämma mat... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar