lördag 14 augusti 2010

Nähä...

Det är dimmigt ute och ganska fuktigt än, hösten är på G, det känns, men det är mindre bra för vår målning... Eftersom vi inte får ha ställningen längre än till imorron, så vill vi gärna bli klara med gaveln vid garaget... På andra gaveln får vi inte plats med den i alla fall, men en vore ju skönt att ha klar... Vi kommer bli det, bara vi kan komma igång, för det är mest rödfärgande kvar, två gånger. Det är inte så mycket pillytor där, så det går ganska fort, men komma igång... Nåja, det enda som händer om det är fuktigt är ju att färgen inte torkar...

Jackan jag beställde var inget bra... För liten upptill och förstor nertill... Bra modell för mig... inte. Så det blev retur...

Men en ny telefon blev det igår i alla fall. Det ligger en xperia X10 pro mini bredvid mig. Det mesta har jag kommit på, men det ringde förut innan vi gått upp, och så hade hon pratat in meddelande... Haha, innan jag kom på hur jag lade på... shit! Hur dum får man vara??

Nu ska jag njuta av sista semesterhelgen, hade varit mys att ha hittat på nåt, men nu har vi ju målningen... Vi åker ju iväg i höst, så vi får väl se fram emot det...

Nej, nu blir det toaletten och sen frukost. Sen är det väl bara att gå ut och slabba på den där färgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar