onsdag 18 augusti 2010

Nåja...

Det känns lite bättre nu. Av en anledning som jag skäms en aning för... Jag varken kan eller vill berätta, men kanske löser det sig ändå... Det är långt ifrån klart, inte på långa vägar och det är en del som ska klaffa, men ändå... Det kan gå, och ärligt talat så känns det som den bästa lösningen i så fall, men men, den som lever får se...

Hämtat paket i A-rum ikväll. Mina Filippa K-muggar, så himla snygga :-) Sen en klänning, som kanske inte blir dundermycket använd, men den var ändå fin på nåt vis... Liiite för puttenuttig kanske, men med ett par grovstickade strumpbyxor och mc-boots, så borde den kunna funka. En fin rosa topp med rostryck sitter jag i nu. Den var välan stor i 42/44, och det visste jag nästan innan, men ville verkligen inte ha den snortajt... Nu tror jag knappast att 38/40 hade blivit det heller, så stor är den faktiskt, men jag struntar i att krångla med att skicka tillbaka. Den kostade mig 99 pix och jag tänker ändå ha den på jobbet...

Nu funderar jag på att gå ut och måla lite på det som är kvar på gaveln, men samtidigt är ju vädret så himla konstigt, vet inte om det ska regna eller låta bli... Lite trist att dra ut allt och så hinner jag inte mer än upp på stegen, så måste jag in med allt igen... Får väl gå ut och kolla på molnen... Annars känns det ganska så mycket på plats med en dusch och sen lite kaffe... Låter som en lagom kväll för min del...

1 kommentar:

  1. Skönt att börja se en lösning. Sen om det blir så eller om det blir nåt annat kanske inte spelar så stor roll, bara man känner att man är på väg att ta sig ur tankesnurrorna.

    SvaraRadera