lördag 31 juli 2010

Vedleverans...

... får vi idag. Blir bra till vintern :-) För övrigt så målar vi idag. Det vita på baksidan är så gott som klart, och jag har rödfärgat ena bodsidan. Ska ta den andra strax, bara dricka lite kaffe först.

Sen ska jag ringa "prövet" från början på veckan. Vi kom överens om det, så får vi se vad vi får till... N är väl inte så begeistrad i det hela, men jag känner att det är viktigt... för mig, och då får det vara så... Å andra sidan så har han pratat lite mera om det nu och jag fick intrycket att det var mera positivt än jag trott... och det känns ju bra :-)

Nu hämta kaffe och sen måla vidare... Tror kanske jag hinner måla första vändan på själva huset oxå, i alla fall om jag får som jag vill. Men först kaffe, sen måla bod, sen vedleverans, ringa och sen måla vidare... Eftermiddagen är klar vad gäller sysselsättning, och kvällen oxå, tror jag... :-) Hoppas på bra väder imorron oxå, då blir baksidan helt klar, skönt skönt :-)

1 kommentar:

  1. usch...komme rihåg när vi målade. Jobb upptil gjorde ju int edet hela smidigare precis...men nu är det över för ett tag framöver ;)

    SvaraRadera