torsdag 22 juli 2010

Igår hade vi...

... en helt underbar dag tillsammans med K och hennes man A. Det var så skönt att bara koppla av och inte vara hemma och plocka och pilla hela tiden. Ingen målning så långt ögat nådde, och det var bra, för jag hade attans så ont i vänster hand och arm i förrgår kväll, så en vilodag var bra.

Det var så roligt att träffa K igen, och vi hade nog saknat varandra. Kul att få träffa A och få ett ansikte på rösten man bara hört i telefonen. Vi connectade ganska bra alla fyra, så det kan nog bli fler gånger. Tänkte att de skulle komma hit nån eller ett par dagar på semestern, så vi får bjuda igen.

Ikväll blir det lite spontan grillfest med bror och A och M, trevligt, trevligt. Jag köpte vin förut, som vi drack igår. Vitt vin som jag verkligen tycker om är jag inte bortskämd med, så när jag hittade det förut, så tog jag en meddetsamma. Roligt nog pratade jag med K då :-)

Nu ska jag fixa lite sallad, och sen ska jag nog ta ett glas av det där vinet. Är det semester så är det...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar