lördag 3 juli 2010

Hot, hot, hot!

Men jag klagar inte ett enda dugg. Jag gillar sol och värme och även om jag tycker att det är kanske är välan magstarkt, så var det förbaskat kallt i vintras, och det tycker jag inte alls om... Så solen och värmen får gärna stanna :-)

Nyss hemkomna från Tuna Möte, pratat med folk, handlat lite bröd, lite godis och lite annat smått och gott. Fikapaus hos C och nu ska N fixa båten och jag ska fixa fika, så ska vi ta årets premiärtur.

Så nu ska jag fixa mackor och brygga kaffe.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. hej Lotta! visst e det varmt o härligt. Hur länge jobbar ni imorn? jag skulle komma förbi med en tupperwareburk till Birgitta som thomas mamma ska reklamera. fast inser nog nu att ja får lämna den på tisdag för slutar inte förrens 5 imorn o ska hämta burken efter det...kram

    SvaraRadera