torsdag 8 juli 2010

Det ska bli...

... fint väder hela nästa vecka oxå :-) Nice, tycker jag, som är ledig tre dagar och jobbar halvdagar tors och fre, sen är det SEMESTER!!! Fast det skulle behöva bli nån mellandag under mån-ons, vårt hus är nämligen i stooort behov av städning, men när det är så himla varmt hela tiden, så vill jag ju inte vara inne... Tänker inte tala om hur länge det var sen jag städade...

Imorron är sista dagen innan vi stänger igen bygget. Ska bli sååå skönt... Av olika orsaker ser jag inte riktigt fram emot eftermiddagen, men den tar ju slut nån gång den oxå...

Nu ska jag åka till A-rum, köpa citroner, citronsyra och natriumbensoat och sen hem och plocka fläderblommor och göra saft, flädersaft är det godaste som finns! Fick en flaska av mamma, men den är snart slut, så nu måste jag göra egen innan blommorna vissnar.

Fick ett mess från Ellos att min bikini finns för avhämtning oxå. Det ska bli mucho spännande, speciellt som jag känner mig som en spädgris dessa dagar... Vet inte om jag binder vätska i värmen, men jag är inte speciellt svullen om händer och fötter, så... jag går väl upp i vikt av nån anledning, antar jag... Har i alla fall dragit åt svångremmen igen, och skärpt till mig, så får jag väl se om det ger resultat...

Nu A-rum!

Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar