tisdag 13 juli 2010

Jag sa just...

... till Elin att jag skulle ta tag i mitt liv, men jag har ingen lust... Inte ett jädrans dugg... Jag borde skriva det jag ska skriva till jobbet, jag borde sy klart det jag började med igår, och jag känner att jag borde gå på toa, så jag börjar nog med det... återkommer...!

Sådärja, avklarat. Varmt som i Sahara idag med, och nej, jag klagar inte, jag tycker om sol och värme 100 ggr mer än jag tycker om snö och kyla, men det här nästan löjligt nu... Lite normal sommarvärme kanske?? Då kanske jag äntligen sover lite bra... Igår vaknade jag av åska, inatt vaknade jag och det var kolsvart i sovrummet, jordfelsbrytaren hade löst, och varför har jag inte en aning om... Lite läskigt, tycker jag...

Nu ska jag ändå försöka ta tag i mitt liv, och bena upp vad jag ska göra först... Skriva eller sy... Dricka upp kaffet allra först, men sen...? Förresten, skriva först, sen hänga tvätt och sen sy. Det blir bra... så får det bli!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar