fredag 2 juli 2010

Det blir så konstigt...

Nu börjar vi skicka hem folk för semester... K först ut idag, B jobbar bara en dag till hos oss, sen är det dags för henne att utforska nya världar. Eller nya och nya, för henne är det ju inget nytt, men hon lämnar oss för en tid, och när hon kommer tillbaka, veta vi icke... Sen är det jag, mamma och Bi kvar, och vi jobbar alla nästa vecka, och sen jobbar jag två dagar till v 29. Ja, jag ska ha hemmajobb en dag oxå, skriva enkätutvärdering som vi jobbat med idag och lite annat. Ska sätta oss med det sista på onsdag innan B går hem.

Men det konstiga var det jag skulle komma till... Jag vill ha semester precis hur mycket som helst och speciellt eftersom det är så bra väder, men det är så konstigt att veta att människor man träffar dagligen och har ganska mycket att göra med, så gott som helt försvinner ur ens liv i några veckor... Jag gillar mina jobbarkompisar och det känns konstigt att veta att man inte ska träffa dem på ett tag... Jag tror nog att jag överlever och eftersom det inte blir någon förändring till hösten, så ses vi ju snart igen, men innan man landat... Sen är det ju alltid någon el några man brukar träffa på ändå, spontant el planerat... Vi får väl se.

Varmt som Sahara tror jag nästan idag och vi stod inte ut längre på jobbet. Jag har dragit ut markisen så långt jag kan och ska sätta mig där en stund nu. Kolsyra lite vatten och ta med mig oxå, och läsa lite... Senare blir det grillning hos bror.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar