onsdag 30 juni 2010

Hahaha, så bra det inte...

... gick att hitta en bikini... H&M och Lindex vet jag inte vad de har för nåt... Herrejestanes, vilka färger och modeller... Vet inte om det är urplockat eller om jag bara är kräsen. Provade inte ens någon där. Däremot blev det ny bh och tre par trosor på Lindex. Välbehövligt bägge två. Och... så fick ett par jeanscaprisar följa med hem oxå. Det var ju Mjuka, baggy, med lite haremshäng.

Ett par blommiga tygskor från Din Sko fick oxå följa med hem. Har ett par svarta tygskor i kinasko-modell, som jag typ bor i. Bara det att i förrgår kväll upptäckte jag att de håller på att gå av i sulan. De är duktigt välanvända, så jag kan förstå att de är slut, men de är sååå sköna... Samma modell fanns, men strl 35 är en strl för litet... Så det fick bli ett par andra.

Kollade TeamSportia för att se om de hade nån vettig bikini, men det verkade ganska urplockat... Hittade en svart halterneck, men den var lite konstig... Det är en fördel om behagen stannar kvar där de ska, det är jag tveksam till om de gjort i den modellen... Så jag får väl leta vidare... Tror jag ska åka till V-by och Cubus nästa vecka.

Handlat mat, massa korv och kött, så nu får värmen baske mig hänga i, så vi kan grilla lite :-)

Haha, måste berätta. Idag när jag satt utanför Kvantum och åt upp min glass innan jag skulle åka, kom det förbi ett medelålders par, ganska väl påklädda och jag kände hur jag svettades bara jag såg dem... När de gått förbi mig, ser jag hon/tanten/kvinnan/tjejen whatever dra upp ärmarna så långt hon kan på sin hoodie och pusta: Guuud, så varmt det är!!! Haha, ja tacka f-n för det när man klär på sig så in i attan... :-D

Klippt mig oxå ju. Topparna bara, så inte så stor förändring. Vi pratade en del om färgning, jag färgar ju ganska ofta och jag vill ju veta om det syns på håret. Hon sa att visst sliter det, och att jag ska vara försiktig med färg på längderna, men det är inget som märks på håret. Det är friskt och inte speciellt slitet, borsett från luggen, men det beror på plattången och den använder jag mycket lite numera. Så jag kör väl vidare :-)

Nu dusch. Trodde bror skulle kommit förbi. Bad honom om det, då vi ska börja måla huset, och vi behöver veta lite grejer... Nåja, han sa att det kunde bli sent, och nu kommer han hör jag...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar