tisdag 15 juni 2010

Här känns det som...

... att jag borde skrivit lite ikväll... Många tankar som trängs i min skalle just nu, av ingen anledning alls faktiskt. Det är bara grejer jag funderar på... inga stora saker egentligen, men det blir lite trångt ibland...

Nåja, nu är det sängen som gäller... Klockan är åt h---e för mycket för att jag ska vara någorlunda pigg imorron bitti, men det är inte så mycket att göra åt nu... Klockan är ju som den är...

Imorron slutar jag tidigt, och sen är det stan som gäller... Shopping både här och där... Jag har lite att införskaffa, och sen fixa mitt uppdrag. Jag vet ju, ärligt tala inte alls, vem som läser här, så jag väljer nog att inte säga så mycket om det förrän om en vecka... Men det är inget stort eller hemligt, som så, och egentligen rör det inte mig, jag är bara införskaffare...

Men nu sängen!

Natti

1 kommentar:

  1. Många tankar som trängs här också.... där av lite bloggande.

    SvaraRadera