torsdag 17 juni 2010

Alldeles för trött...

... för att sitta här, men jag slängde igång tvättmaskinen som inte är klar än på en timme, och sen är håret välan blött än för att lägga sig...

Skev till både kropp och huvud... Mens på ingång och jag bara väntar på att kramperna ska slå till... Jag säger som min kollega: "hjärnhalvorna halkar på sned..." Och lite rätt i det har hon, och som sagt, så väntar jag bara på att kramperna ska slå till...!!

Sen funderar jag ihjäl mig, bara för att jag inte hann reda ut en sak på jobbet idag, och jag vill verkligen inte ringa om den saken, utan väntar till måndag, men det gnager lite... Det känns inget bra alls... Orättvis och ogenomtänkt känner jag mig... men men, det får väl vara så... Ganska säker på att jag inte behöver känna så, men är man en "tänkare" som överanalyserar allt, så... ja. På måndag ska det redas ut...

Annars har det varit en ganska rolig vecka. Det blir ju lite andra grejer så här på slutet. I tisdags spöade vi sexorna i brännboll, det har inte hänt på en jäkla massa år. Vi överträffade oss själva allihop, tror jag, och eleverna var nervösa... De är skitduktiga annars, och spelar absolut inte så som de gjorde då, men men... Glass fick vi efteråt och jag syndade och åt. Sen åt jag en till med våra barn oxå... Skit samma, det är bara skolavslutning en gång om året...

På lördag ska vi ha kusinfest, grilla, dricka vin och tjata lite. Mycket trevligt, och nu hoppas vi bara på bra väder oxå :-)

Men nu ska jag försöka få ordning på mitt hår, och hoppa i säng. Tvätten får vänta till imorron bitti.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar