torsdag 3 juni 2010

Ibland är livet så kul...

... och ibland suger det som bara satan... Jo, jag vet, det går upp och ner, men jag känner mig ganska så tillfreds med mitt liv, så varför kan jag inte bara få vara det... inte svänga så förbaskat fram och tillbaka... Jag mår ju bra! Ähh, jag släpper det, jag kommer ju ingen vart med det i alla fall...

Det är så fint ute, och det doftar syrén i vår trädgård. Vår häck har nästan slagit ut helt och det är bara... åhh :-) Ock ikväll när jag gick min promenad, så doftade det liljekonvaljer nästan hela vägen. De är så fina och doftar så gott. Jag vill ha "liljisar" och rosor i buketten den dagen det är dags att vandra Hjorteds kyrkas långa gång fram... Nån gång kanske ;-)




Nä, ta tag i sitt liv kanske och duscha lite... Måååste komma i säng i vettig tid ikväll, jag är så satans trött om morgnarna, och imorron öppnar jag... 6:30, 7:00, 7:00, 8:00, 6:30, så har min vecka sett ut... Jag vill ha semester snart!!! Skit med att jag alltid måste vara så jobbig att jag tar sen semester... När jag väl är där, så känns det ganska bra, men innan... Jobba en hel vecka längre... blää! Nåja, valt är valt!

Nu dusch. Imorron tidigt, som sagt, men hem tidigt oxå, och sen stan med N och svärmor. Byta randig tröja på Vero Moda, ny eyeliner/kajal (inte fasen vet jag vad det är, nåt svart kring ögonen typ...) och sen kika nya mobil. Har hittat en som jag vill ha. Ska kika lite pris på den, funderar på att köpa den direkt, utan förhöjd månadskostnad, den är inte så dyr, och inte så avancerad heller, men den räcker för mig... jag är inte heller så avancerad, haha... :-)

Nej, vad fasen, dusch var det ju...

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Visst är det fint med syrener.... jag satte som en häck förra hösten nere vi slänten mot "mini" skogen. Undrar hur många år det kommer o ta innan den kommer bli lika fin =)
    Hoppas du hade en bra födelsedag! Kram Kram

    SvaraRadera