tisdag 29 juni 2010

Imorron gillar jag...

... mitt jobb. Efter maten när de små somnat och vi har skickat iväg alla som ska till simskolan, så ska jag och K ta de kvarvarande och gå och bada med :-) Mamma är kvar hos de som sover, skickar hem en, tar emot en och fixar "mellis" som de sen ska ta med bort till oss. Sånt gillar jag :-)

Har faktiskt tagit premiärbadet idag. Inte kallt alls, och jag kan nog tro på att det är 22 grader i sjön. Passade på när de gick och badade med de två som blev kvar på em. Jag hade gått hem egentligen, men det är kul att bada med barnen, så jag joinade.

Nu har jag plockat fram köket under all disk, gjort fotvård på altanen i solskenet, rakat mina ben på samma plats, smort och grejat med både fötter och ben, och dessutom bränt redan nämnda ben... så lagom snyggt, hoppas det lägger sig fort.

Mer då? Ätit middag, bestående av kyckling, rödlök, färska champinjoner, avokado, tomater och baby-mozzarella. Några godisbitar (som jag inte ens var sugen på) till efterrätt. Nu funderar jag på att ta en promenad, trots att det är hett som en ugn fortfarande. Sen blir det Allsång och strykning under det. Måste få undan lakanen som ligger uppe. Sen måste jag få till en outfit till imorron som funkar för både jobb och staden efter. Ska klippa mig imorron, och efter det ska jag skaffa mig en ny bikini, det lär väl bli skoj värre...

Nej, om jag skulle ta och svida om till lite träningskläder. Sitter nu i bikini och strandklänning, funkar inget vidare att gå i...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar