onsdag 28 juli 2010

Skit! Skit! Skit!

Vi är så satans nära att kunna börja med rödfärgen på baksidan... Fönstren ska bara få en strykning vitt till, så kan vi börja, och då går det ju undan... Vad händer då? Jo, det börjar regna så klart...! Skit oxå! Det ska ju bli sämre väder, typ ikväll och imorron. Imorron tänkte vi nog åka till Linköping, ska det regna kan vi ju inte måla ändå, men vi, eller i alla fall jag hade tänkt köra på i x antal timmar till idag... Det är inga jättetunga skyar, så kanske är det bara en skur och då hinner jag nog med att måla fönstren en gång till, N får ta takfoten... Det är ju skönt att se att det händer något och idag har varit produktivt... Jag menar, nästan allt vitt är klart och boden är på gång att bli rödfärgad... Hoppas det håller upp om en stund, jag vill bli klar!

För övrigt så är det en lugn dag... Inga värre konstiga tankar eller underligheter... Hoppas det håller i sig...

Och sen hoppas jag att det blir Linköping imorron, jag tror vi behöver se något annat, bägge två...

1 kommentar:

  1. Tommie hann bara börja med huset dag så kom regnet (han sov länge idag) =).
    Tänkte på en sak.... sista helgen i aug (då det är hulsfreds marken) brukar vi grlla med F o T. Om ni har tid o lust kan ni ju komma då. Tror de kommer i år också i alla fall.... ska kolla läget under veckan när vi är på semester. Ha det så bra Kram

    SvaraRadera