torsdag 15 juli 2010

Ojdå, jag blev...

... barnlös både idag och imorron... Så idag har jag roat mig med att fixa till alla klädplatser i hallen och sett till att våra två nya killar får sina platser, fixat nya namnlappar till personalens platser, fixat lite med stolarna inför hösten, rekat lite annat, spånat på lite annat, laminerat lite, skrivit lite, osv. En ganska produktiv förmiddag, fast den började lite senare än jag tänkt mig... Vaknade med världens skallebank, så min tänka hurtiga morgon blev att ligga kvar i sängen... Hade lika ont i huvudet två timmar senare oxå, men då fanns det liksom ingen återvändo längre... Så jag klev upp och stjälpte i mig tre koppar kaffe... Det hjälpte ett tag...

Nu har vi käkat, druckit kaffe, bror har varit här och gett instruktioner angående skrapning av hus. Alla grejer finns hemma sen igår, så imorron finns det nog ingen återvändo för det heller... Bara börja tvätta och skrapa. Ska åka och hämta sprutan som finns hemma hos mamma och pappa. Vattna lite när jag ändå är där...

Igår var bara en skunkig dag, allt blev mest fel, och vi rök ihop det första vi gjorde när N kom hem på eftermiddagen... Jag var skev som fasen... Jäkla PMS-skit! Idag känns det betydligt bättre, och jag bara väntar på att mensen ska komma igång... Känner mig tung och uppsvälld, precis som vanligt, men bara den kommer igång, så släpper det... Kläderna skaver och jag är glad att det inte är lika varmt idag som tidigare, faktiskt lite molnigt till och med...

Så nu ska jag inviga mina nya träningsbyxor jag köpte i måndags, och ge mig ut och gå en riktigt lång promenad. Skönt, för det är längesen nu... Latmask är vad jag är och värmen gör mig inte bättre...

Så får det bli!

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Har en sådan dag idag....... en jävla skitdag =) Men hoppas på att kvällen blir bättre.

    SvaraRadera