tisdag 30 november 2010

Hemma!

Snön vräker ner periodvis, jag har ont och vill nog helst bara gå i ide nånstans... bläää!

Det gick bra igår, 15 små fina ägg kom ut. Det gjorde ont, men inte värre än genomspolningen... Igår på em och inatt har jag däremot haft rätt ont, så inte sovit så mycket... Glad att jag bestämde tidigt att jag inte skulle jobba idag. Imorron åker vi förhoppningsvis tillbaka och sätter tillbaka ett litet fint embryo. Såvida ingen ringer idag, då har det inte blivit något... Bara att börja om liksom... =/

Imorron ska de ju inte in och gräva i mig, så då hoppas jag att jag känner mig bättre, för då blir det julklappshandling innan vi åker hem. Kanske slipper att åka iväg något mer före jul då förhoppningvis. Tänkte ev försöka författa ihop ett mail till en vän (el fd vän, jag vet inte riktigt) och höra om vi ska ses, men vi får se. Vet inte ens om jag har en fungerande mail till henne längre...

Strömmen kommer och går här, så jag ska avsluta här, tror jag. Duschat och torkat hår, eldar nu och fixat lite kaffe, så jag ska nog klara dagen, tror jag. Men nu ska jag begagna mig av min soffa igen. Den är ganska skön idag.

2 kommentarer:

  1. Hoppas de går bra för er. Tänkte på er idag!! Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gått bra idag! Kram Rosahjärtan

    SvaraRadera