söndag 28 november 2010

Det har slutat!

Snöa alltså, och jag har fortfarande inte fått koll på vart bilderna i min mobil hamnar... De syns i mobilens album, men inte när jag ska kolla på dem i datorn... *morr*

Ätit smaskig middag, röjt undan efter smaskig middag, druckit kaffe, och nu läser jag och eldar i kaminen. Tänt första ljuset oxå förstås. Konstigt att inte ha några lussekatter, men saffransbullarna med vit choklad är mycket godare... Såna blir det lite senare, jag är alldeles för mätt efter middagen än...

Det har ärligt talat varit lite konstigt idag att inte vakna kl 7 av det satans alarmet och spraya och inte heller gick något alarm igång kl 15... Inte måste jag vara vaken till kl 23 för att det knappast är någon idé att somna innan och inte ska jag blanda ihop någon spruta kl 21... *lite skumt* Men jag tror jag vänjer mig snabbt... :-)

Nu håller vi alla tummar och tår för att det inte kommer mera snö idag och inatt (helst inte mer på hela vintern), och så hoppas vi på att snösvängen varit ute och gjort vägarna någorlunda oki till imorron bitti...

Jag klickade hem klänningen och tunikan förut, hoppas de är fina. De kommer på tisdag :-)

Nu ska jag ringa K.

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Ett STORT Lycka till imorgon! Håller alla tummar & tår! Kramar i massor!

    SvaraRadera