onsdag 24 november 2010

Det är klart!

Det är inte alls konstigt att jag har ont i äggstockarna... de är fullproppade med ägg... 2-3 nästan klara i varje, och 5-7 lite mindre i varje och sen ett gäng till som inte är så stora... Så just nu ser det bra ut...

Jag bröt fullkomligt igår, trodde knappt jag skulle ta mig ur sängen i morse, men det gick ganska bra ändå... Kan ju inte påstå att tålamodet var på topp kring frukosten där, men det gick bra i alla fall... K är hemma imorron med, annars hade nog jag varit hemma, för det här var jobbigt... Jag är tvärslut i kroppen!

Men på måndag åker vi till Linköping och hoppas på fina ägg. Än så länge ser det bra ut, och jag blir nästan rädd att det ser fööör bra ut... Men det vet vi i nästa vecka...

Nu ska jag äta, tror inte jag varit hungrig sen i söndags... Men nu ska det nog bli gott med lite baguette. Sen ska jag lägga mig i soffan, sova en sväng till och med, tror jag, det känns som det behövs...

4 kommentarer:

  1. HURRAAA!
    Ett steg i rätt riktning!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för er att det går vägen. Tänker på er!! Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig läsning! Håller tummarna för bra tillväxt & att så många som möjligt vill följa med ut & bli befruktade!! Kram Rosahjärtan

    SvaraRadera
  4. här kan du läsa =)
    http://www.discshop.se/filmer/dvd/julpussar_stjarnsmallar_2_disc/P83519

    kram!

    SvaraRadera