måndag 8 november 2010

Jag kan väl...

... inte påstå att livet är dunderkul just nu och jag skriver ju inte direkt några inspirerande inlägg, men jag är så läskigt nollställd... Grattis, du är i klimakteriet, som du sa Birsen, och om jag vore i samma läge hela tiden, så ginge det väl an, men det är jag inte... Som på beställning kom det en dipp nu på em... Inte som den förra måndagen, men känslan i magen är densamma... Jag vet vad som utlöste den, en fullkomligt meningslös grej som jag inte har med att göra, som inte rör mig ett skit, men som ändå gör det... Jag har vetat att det skulle komma, det gör det med jämna mellanrum, och annars så kan jag ta det, men nu kan jag det inte... Jag ska lyfta lite på onsdag, då vi kommer ha möjlighet till lite mera ostördhet, jag vill ha klarhet i vissa saker och vart jag står gentemot andra... Egentligen vet jag, men jag vill ändå veta, och så vill jag ha klarhet i en annan sak oxå...

Sorry, jag skriver i gåtor, jag har redan skrivit den låsta bloggen full med samma sak, och ändå kan jag inte släppa det... Antar att det hänger ihop med skitsprayen... Jag hoppas innerligen att min läkare säger att jag är nedreglerad på torsdag och får börja med sprutor, "alla" säger att man mår bättre då igen...

2 kommentarer:

  1. Jag vet att det är jobbigt! Men tänk att det är ju bara en sååå kort tid kvar. Det är snart över. Inget som kommer vara så länge till. Snart kommer du må bättre och ha en svullen mage å klaga över ;). Gud va jag håller tummarna för dig/er.

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Ja det gör jag! Du komme rmå bättre snart. Då kommer du få en svullen mage av alla sprutor och äggstockarna kommer svullna men humöret kommer vara bättre med.
    Inte långt kvar nu! Du får tillåta dig att må dåligt också ju! Vet att dte är fruktansvärt jobbigt och man känner sig som en häxa men det är bara en liten del av behandlingen.

    SvaraRadera