onsdag 3 november 2010

Jag fattar inte...

... måste missat nåt på vägen eller så, för idag mår jag jättebra, bortsett från mina grymma magkramper... Jag har mått bra hela dagen, trots att jag började jobba 6:30 i morse... Jag fattar att det går upp och ner, men från ett sånt bottennapp i måndags kväll till normalt tillstånd igen, det är mer än jag förstår... Men skönt är det ju... :-) Och tack Birsen och Ulle för kommentarerna :-)

Handlat idag. Framförallt så åkte jag till stan, för jag verkligen verkligen verkligen behövde en annan bodylotion, innan jag flagnar bort totalt... Sen vi kom hem från Kanarieöarna är hela jag ett enda stort fnöske... Det är inte det att jag brände mig i solen, för det gjorde jag inte, och jag fattar att det är solbrännan som långsamt trillar av, men det är fasen inte najs... Jag är flagig både här och där, mest på magen och benen, och på benen räcker inte huden till hur mycket jag än smörjer... Så jag är lite rädd att det ska bli torrfläckar som sen blir till vintereksem, som kan uppkomma på Lottis kropp... Det heter säkert inte vintereksem, men jag får det på vintern, så jag kallar det för det... Tänkte att jag åker till Rusta och köper Vaseline Intesive Care, den parfymfria så klarar jag mig säkert. Ha! Tro på fasen om de hade nån, bara sån med aloe vera och den har jag redan... Kvantum hade en liiiten liiiiten flaska och den tänker jag inte ens tänka på... Så det var bara att masa sig ner till apoteket igen... Men nu har jag både CCS och MiniDerm. Tjejen rekommenderade MiniDermen om inte CCS:en skulle räcka till. Om inte annat så smörjer jag väl med den på de värsta ställena...

Tänkte köpa jeansleggingsen jag såg i O-hamn i måndags, men inte köpte, men inte fanns de i stan... =/ Såg knappt skymten av några jeansleggings över huvud taget, så antar att dessa bägge små städer inte har samma klädmode... Ska messa K på fredag kväll och höra om hon ska ner på stan nåt helgen, och om hon kan köpa ett par då... För de var attans så snygga...

Nu är jag vrålhungrig, men funderar på att tända i kaminen först och sen duscha... Borde skura köksgolv oxå, men det får nog bli imorron... Min stadsresa tog aaaningens längre tid än jag trodde... Sabla Rusta som inte hade det jag skulle ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar