söndag 7 november 2010

Igår...

... städade jag mest hela dagen. Huset såg bedrövligt ut, så det var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång, fast jag inte var dunderpigg efter de två tidigare dagarnas huvudvärk... Den sitter fortfarande i lite dovt sådär, men nu är den ju hanterbar, det var den inte i torsdags och knappt i fredags heller...

Idag har jag inga större planer, förrän ikväll, då vi ska fira moster som fyller år på onsdag... Det slår mig att pappa frågade när vi skulle fira N, men ärligt talat, så vet jag inte... Jag orkar inte tänka, än mindre ta hit någon om det inte är spontanfika som Ch igår...

Jag vill bli klar med den här satans skiten jag håller på med nu, sprayandet och det alltså, och jag vill få klarhet i lite framtid. Sen kanske jag kan få lite ordning igen...

Igår när jag hade saker för händer mest hela tiden kändes det bättre, jag somnade med en bra känsla i magen och den måste ha hållit i sig, för vaknade inte förrän 10... Då var den inte lika positiv... och varför vet jag inte... Nästan hela söndagen är kvar, måndagen är lugndag, jag öppnar vilket betyder att jag får gå hem i vettig tid oxå. Resten av veckan funkar väl någorlunda, är väl bara torsdagen som är dunderfull och då är jag ledig... Stänger fredag, vilket väl inte är så nice, men jag får ju sovmorgon i alla fall... Nej, det är inte jobbet som stör just nu... Men vad det är, det får jag inte fatt i just nu...

Frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar