måndag 22 november 2010

Jodå, det är...

... ganska stabilt. I lördags var det en bra dag, igår var inte en nån vidare bra dag, idag en bra igen. Imorron... det återstår att se... Det är blodprovstagning imorron i alla fall, och nåt måste sprutorna göra nytta i alla fall, för igår kväll och ikväll oxå värker mina äggstockar satan... Så det måste ju betyda att de små äggen växer och frodas. Ligg därinne, alla små ägg och väx, hör ni det! Många ska ni vara på onsdag när det är VUL. Jag är numera proffs på sprutor, det gör inte ens ont när jag sticker... Skulle kunna bli sprutnarkoman el diabetiker när som helst, fast K tittade lite skeptiskt på mig när jag sa det där med sprutnarkoman, så jag tror jag hoppar över det... haha. Förhoppningsvis är det i alla fall dags för äggplock och insättning i nästa vecka... Det är jag liiiite nervös för... men det går nog det med.

"Jag har fått världens idé", var det första K sa när jag kom upp till henne förut. Jag vill inte riktigt berätta för det rör fler än oss och kanske kanske kan det bli verklighet. Det beror på lite. Men det vore fantastiskt kul :-)

I förra veckan frågade jag M om hon ville köpa min mc-boots som var för stora. Hon ville gärna titta på dem och prova, så jag tog med dem i torsdags och de satt ju som en smäck och jag skulle absolut få 100:-för dem som jag ville ha. "Du, när du går hem, så hittar du något i din ena stövel", sa hon efter mellanmålet idag. Oki, tänkte jag, det är väl ett kuvert med pengarna då. Sen gick jag och hade en massa föräldrasamtal, som jag tror gick bra allihop, det kändes så, pratade en sväng med mamma och sen kom K ner och vi gjorde sällskap ut. Då kom jag på att det skulle ligga något i stöveln. Det var 100:- och en fantastiskt god bodylotion (kan man säga "god" om bodylotion??) som doftar papaya. Vi provade lite och mmmmm.... Nu har jag duschat och luktar som en vandrande papaya ;-) Hon ska få en stor kram imorron :-)

Imorron är det blodprovsdags, som sagt, och jag tänkte ju att jag kan göra det i A-rum... I helgutte heller! Pappren ligger inne på gyn, så jag får vackert sätta mig i bilen imorron och åka till stan... De öppnar 7:15, men så tidigt tänker jag inte vara där, utan tänker mig till åtta typ. Börjar jobba 8:30, så jag får komma lite sent. Dessutom ska det ju bli ett satans väder, så jag ser inte fram emot det direkt... Fast just nu är det plusgrader och regn här... Hoppas det fortsätter så...

Nu ska jag torka hår och hoppa i säng. Det känns som det behövs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar