torsdag 4 november 2010

Insikt

Jag har insett något ikväll. Något jag tänkt på en längre tid, men inte riktigt velat, eller orkat eller kunnat ta till mig... Det hela stavas förändring... Om jag är missnöjd med något är det endast jag som kan förändra. Hur vet jag inte än, men förändring ska det bli, förhoppningsvis snart och förhoppningsvis åt det håll jag vill... Hur eller som, så tror jag att det blir bra, även om det nog blir tufft... Men jag tror att jag måste rädda mig själv, och då får man nog vara beredd på lite förluster längs vägen...

Huvudvärken som jag vaknade med i morse och som har gjort mig liggande (sovande) nästan hela dagen var inte rolig, och kanske var allt mitt tänkade inte riktigt snällt mot den, men ändå känns det ganska bra nu...! Trots att jag fortfarande har huvudvärk och inte känner mig pigg ett enda dugg... Kl visar bara strax före 22 och jag har sovit/halvsovit hela dagen och ändå är jag trött, så tror jag att jag ska borsta lite tänder och krypa till kojs. Ta en liten värktablett mot mina magkramper, det är "spraymens" på ingång... *ajaj*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar