lördag 20 november 2010

Bättre

Efter en mycket tuff vecka, så känns det ändå som att jag landat på fötterna igen. Vi har pratat ganska mycket om det som hänt och rett ut var vi står. Jag insåg att om jag över huvud taget skulle få någon frid i själen så var jag tvungen att ta upp vissa saker med personen i fråga. Inga obehagliga saker, utan bara klargöra lite vart jag står, hur jag mår, varför vissa saker just nu blir så oerhört stora... Det sista vet hon redan, men ändå. Så jag skrev ihop ett brev som hon fick. Och jag fick ett tillbaka... Nu finns inga tveksamheter, kan jag säga :-) Och det som blev uppskjutet ska vi göra så snart det går :-)

Så som sagt, jag har landat på fötterna igen. Men det som är jobbigt är att allt som jag i vanliga fall fixar utan problem, eller åtminstone fixar efter att ha tänkt till lite, det funkar bara inte just nu... Jävla sprayskit! Men nu är jag igång med sprutorna sen två kvällar tillbaka. Det funkar bra. Var lite nervös för själva blandadet, men det är inga problem. Och sprutorna funkar kanon :-) Var lite nervös inför första, men det gick så himla bra, så jag fick världens ardrenalinkick efteråt, kunde inte gå och lägga mig på flera timmar... Så jag var lite trött i fredags morse...

Vi hade myseftermiddag igår, jag och K och tre barn till slut. Poppade popcorn och såg på "Saltkråkan". Eftersom jag alltid lyckas med de mest klantiga saker, så råkade jag ju ramla i golvet när jag skulle sätta mig... Jag trodde K skulle dö av skratt... och jag med för den delen... Tur att det inte finns video på den glidningen... haha :-D

Nu ska vi åka till V-by. N ska kolla arbetsskor och sen lite annat. Har inget speciellt, men kul att hitta på något när det nu inte blev som vi tänkt oss...

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar