tisdag 2 november 2010

Smällar man får ta!

Japp, jag är överkänslig och det kommer jag vara nu ett tag... Tack för omtanken, ni som mailat och frågat hur jag egentligen mår, och nej, jag mår inget bra alls. Biverkningen som jag var mest rädd för har slagit till... Hade hoppats få en veckas frist, men det fick jag inte... Inte mycket att göra åt, kan bara hoppas att det inte blir värre...

Börjar ha en rätt envis huvudvärk, som jag hoppas lägger sig snart. Likaså de rent gräsliga magkramperna som härjar i min mage ibland... Det drar ihop sig till menstider, det är ju dag 28 på torsdag, som jag skulle haft mens, och det är väl kroppen fortfarande inställd på... En blödning ska det ju bli, men inte mens i ordets rätta bemärkelse...

Hungrig är jag och handla borde jag, men orkar inte åka någonstans ikväll. Borde ha handlat i O-hamn igår, men tog fel utfart och skulle fått köra tillbaka och greja, så jag orkade fasen inte krångla. Inte så himla hemma där... Så jag får väl åka till stan imorron eller nåt... Hittade snygga jeansleggings på Lindex igår, som jag inte köpte, ångrar mig nu... Hoppas de finns i V-vik, annars får K göra uttryckning på lördag när de är hemma igen... Inga jeansleggings som sagt, men däremot en fin lila topp och ny mössa och vantar. Som vanligt ser jag ut som ett miffo i mössa, men den var i alla fall fin...

Nej, äta något kanske... Humöret brukar bli lite bättre av att äta lite oxå...

2 kommentarer:

  1. men gumman då!

    Låter jobbigt! usch lider med dig. Det är ett helvette men tänk positivt. Lata dig oc gör inget. Tyck syn dom dig själv och låt mannen skämma bort dig. Det kommer gå öve rnär du börjar med sprutorna.

    Stora kramen!

    SvaraRadera