onsdag 3 november 2010

Trött som en gnu...

... och ska absolut gå och lägga mig alldeles strax, men jag kan inte riktigt koppla av, fast jag är så trött att ögonen snart åker igen av sig själva och jag kan känna en liten smygande trötthetshuvudvärk... något gnager, men återigen är det så subtilt att jag inte får fatt i den minsta lilla tankeslinga... Hur jag än tänker, så viker just den tanken undan... och så är den borta.

Har två saker jag kan känna att det borde gnaga lite. En är ett telefonsamtal som jag har inte har ringt, fast jag vet att mottagaren blir mer än glad när jag gör det... Ändå är det så satans svårt att få fingrarna ur... Det andra är en sak som är planerad, men inte bestämd, och den kommer inte bli bestämd än på några dagar, om det ens blir något... Det ligger inte i mina händer just nu...

En tredje faktiskt, som är jobbrelaterad... Kanske var det inte så smart det vi gjorde idag ändå, men någonstans måste ju alla förstå hur situationen är... Vi lär få höra om det är fel... hoppas jag, så det inte bara viskas och skvallras i det tysta... Då kan vi inte förändra så mycket...

Nej, nu blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar