söndag 14 november 2010

Rolig helg

Det här behövde jag. En riktigt rolig helg :-) Gårdagen började väl inte sådär jättebra, jag fick tvärspel på en av de lösa trådarna i mitt liv och skickade iväg ett mess. Då löste sig allt och den lösa tråden kunde knytas ihop.

Fest igårkväll. Lite förfest hemma hos oss som var så trevlig att vi kom lite sent till själva festen. Sen var det fullt ös, god mat, god dricka, trevliga människor, bra musik, mycket dans, en mycket rolig kväll :-)

Idag har det varit lite segt i Lottis huvud, men jag sa redan igår att idag tänker jag ha ont i huvudet, och det var det klart värt :-) Har inte den blekaste aning om hur mycket jag drack, men det blev en del... haha :-D

Fars dags-middag hemma hos moch far i em. Blev äkta söndagsmiddag med stek, potatis och sås. Jag åt tills jag trodde det skulle komma ut genom öronen, bakishungern satte in... ;-) Efterrätt och fika och sen tog vi med oss hundvaktshunden och gick hem. Han åkte hem ganska snart efter det och nu tvättar jag och funderar på att dra fram dammsugaren och få upp lite av alla hundhårstussar som ligger överallt, men det känns om lite överkurs en söndagskväll. Så jag tror jag nöjer mig med en bok i fåtöljen.

Jenny, glöm inte receptet på brödet. Det låter jättegott :-)

Trevlig söndagskväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar