torsdag 11 november 2010

Inget konkret!

Jag ser nedreglerad ut, enligt min läkare, men hon ser en treskiktad livmoderslemhinna och det borde den inte vara nu, men hon kan inte säga om det påverkar... Jag har ganska många äggblåsor, men ingen så stor som den borde vara i vanliga fall, och hon säger att det borde hjälpa mig när vi kommer till sprutorna, för då borde jag vara ganska så lättstimulerad... Alltid något att glädjas åt... Så det är väl bara att vänta tills de ringer från Linköping imorron...

För övrigt så är jag så jäkla trött på det här sprayandet att jag skriker rakt ut snart... Och jag fortfarande frågor som jag inte fått något svar på och här fortfarande hängande i limbo... Det gör mig galen!

Dessutom ångrar jag att jag inte köpte kragstövlarna i stan idag, eller de svarta med volang... Enda felet var att inget av paren hade några klackar att tala om, jag skulle vilja ha ett par med riktigt höga klackar... Allt jag går i är ju ballerinas och bekväma kängor... Och sen är jag grym på mig själv, som inte provade skjortklänningen på H&M... 38 var lite liten, 40 är för stor... Bara att lämna tillbaka... Men jag hittade de grå jeggingsen på Lindex i alla fall. Dessutom två jättefina skjortblusar, men kläder är visst inte gjorda för mig längre... Lottis kan liksom inte ha 36... Hon är en 38/40... Det blir fel i proportionerna... Så antingen gå ner lite till eller gå upp lite igen... "Hallå, du ska bli gravid!", skriker alla nu, och jo, jag vet, men just nu känns det som att det inget blir... Ups and downs och ikväll är det down...

Nu ska jag torka hår, spraya och sova... Imorron är det i alla fall fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar