onsdag 10 november 2010

Ja, det här med...

... nedläggning och sammanslagning av skolor och förskolor på Södra Lands kan nog bli en spännande grej... Vi blev inte ett dugg klokare ikväll, däremot fick vi väl sagt vissa saker som behövde bli sagda... Inte så mycket om sammanslagningen, om den finns inte så mycket att säga, men om andra saker... Förhoppningsvis blir det ändring på en del saker... Vi tror väl inte så himla mycket på det, men som sagt, det kändes bra att få fram vissa saker...

Annars rullar livet på. En nice eftermiddag med K innan mötet. Vi gick "min" skogsslinga och sen "Kalle Bas" och vände vid Rosenlid. Hem och käkade lasagne, möte, mera prat och lite mera om nästa vecka, halvbokat i alla fall, även om jag har svårt med lösa trådar just nu, men men... Blir mera bestämt imorron el på fredag.

Imorron är jag ledig, eller hur jag ska uttrycka mig. Ska vara på gyn kl 10:30, vilket är en grymt dum tid, så istället för att ställa till det för mina kollegor, så tog jag hela dagen och vi kunde sätta in vikarie istället. Bättre för alla. Så nu ska vi se om jag är nedreglerad som jag ska imorron och får börja med sprutor till helgen. Jag hoppas det, för det är ju då det börjar bli lite spännande. Hoppas på spakväll nästa fredag oxå, det kan ju faktiskt vara det sista tillfället att bli lite "på pickalurven" på ett tag. ;-) Tillfällena är ju inte så många, så bäst att passa på ;-) Nej, jag tar inte ut något i förskott, men det kan...

Nu ska jag stoppa in lite mera ved i kaminen, borsta lite tänder, plocka fram lite kläder till imorron och sen hoppa i säng. Jag får lite sovmorgon i alla fall...

1 kommentar:

  1. Hoppas du får ne bra ledig dag trots mindre trevligt gynbesök.

    SvaraRadera