torsdag 2 december 2010

Gravid?

Eller inte? Jo, men Linköping igår då. Det gick bra, 12 ägg som kunde användas, de andra 3 var omogna, 8 st blev befruktade, och 3 blev riktig toppkvalitet. Ett "bor" hos mig nu, de andra två i nån frys på US i Linköping. Vår läkare sa att det var ett bra resultat, så det känns ju bra i alla fall.

Jag fortsätter att ha ont i äggstockarna och de kommer vara ganska stora ytterligare några veckor, för även om jag inte stimulerar längre, så sitter effekten i. Pga det här har min mage pajat ihop, så frukt och fiber-tärningar är en bra uppfinning. Trodde nog det skulle räcka med den jag tuggade i mig igår kväll, men näe, tror jag inte. Köpte lite ProViva förut oxå.

Jag tänker inte skriva så mycket mera. Jag vill landa i det här nu, vila i att vi äntligen kommit så här långt. Nu kan jag bara hoppas, men det känns bra just nu i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Lotta, håller TUMMARNA SÅ JÄVLA HÅRT jag kan!

    SvaraRadera
  2. Hoppas Hoppas Hoppas! Ta hand om dig & magen nu! KRAM KRAM KRAM Rosahjärtan

    SvaraRadera
  3. åå Va roligt! Nu håller vi tummar och tår att du får en jättemage innom kort ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas, hoppas verkligen att du är gravid. Håller också mina tummar så hårt jag kan!!! Kram Kram

    SvaraRadera