söndag 12 december 2010

GAAAHHH!!!

Denna väntan... denna spänning...!!! RD 12 har gått och fortfarande ingen mens, inte minsta lilla spår... Mår som innan, kramper, lätt tyngdkänsla i magen (en vän säger att det är en bra känsla), liiite ömma bröst, liiite illamående och mest när jag är hungrig, inte trött men ganska seg...

Imorron är det BIM, och jag är fruktansvärt sugen på att tjuvtesta, men jag vet inte om jag vågar... Och av förklarliga skäl tror jag ni förstår att resultatet kommer dröja ett tag... Det vore inte roligt om familjen skulle få reda på det från "fel" håll, om man så säger, oavsett vilket resultatet blir... Så jag skulle tro att det här blir det sista inlägget med just det här innehållet på ett tag... Jag lovar att alla läsare ska få reda på hur det gick, men det måste gå i rätt ordning.

Nu blir det sängen, och sen får vi se hur jag gör imorron... Gaaahhh!!

2 kommentarer:

  1. nääääääääää ska du inte berätta...förstår att du vill att familjen ska få reda på först

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar jag kan!

    Kram Hanna

    SvaraRadera