torsdag 16 december 2010

Men morr!

Skrev nyss ett långt inlägg, sparade och gjorde en annan grej på bloggen... Tro på fasen att inlägget finns nånstans... Ibland gillar jag inte det här bloggverktyget, ändå är det bättre än blogg.se...

Nåja, mycket skit hade skrivits där och kanske mår det bättre av att inte publiceras...

Nu ska jag färga hår, tror jag, sen duscha och komma i säng i vettig tid... Det gjorde jag inte igår, eftersom jag flydde fältet och åkte med K hem. Behövde byta miljö och bryta lite tankar... Det var mysigt :-)

Idag har varit en ganska crappig dag... Återigen påminns jag om att det snart är dags att hitta på något annat... *bläää*

Men nu lite fix!

Blää, mina händer har pajat ihop totalt... De är snortorra, spricker och blöder hela tiden... Svider som bara den, inatt blir det vantar på...

1 kommentar:

  1. Har du provat Mary Keys satin hand set? Skit bra och hjälper på bums!

    SvaraRadera