måndag 13 december 2010

Ja, nu var det visst...

... inte RD 12 förrän idag, kom jag på, men men... TD är fortfarande på onsdag, och nej, jag har inte testat i förväg... Så, nu har jag rättat till det.

Det snöar ute! Jag har ätit dundergod sill och ägg till middag. Sett luciatåg på tv:n, somnat och vaknat av att K ringde. Det var tur annars hade jag nog sovit skönt där i soffan och inte somnat förrän typ halv 2 inatt el nåt...

Vår tvättmaskin är hajko. Tror inte den tar sköljmedlet som den ska, men när jag körde fintvätten förut, så luktade den då som den skulle... Nu körde jag vittvätten och det är svårt att säga. Den ligger i tumlaren nu, så får väl sniffa på den när den är torr... Skitkul så här i juletider att behöva reparera tvättmaskin el köpa en ny... Tror förresten vi skiter i reparation i så fall och köper en ny direkt istället...

Nej, om jag skulle skriva lite julkort istället, och så vill jag ha julmust :-)

3 kommentarer:

  1. Herre gud vad spännande! Dina symtom verkar ju lovande. Jag fortsätter att hålla tummarna för dig :-)

    Varm kram :-)

    SvaraRadera
  2. Hur går det för dig vännen? Jag hoppas verkligen att du får +:a nu! Vi behöver lite glada nyheter :-)

    Tack för stöttningen

    Varm kram

    SvaraRadera