lördag 4 december 2010

Ja, det här...

... kommer bli lååånga veckor... Idag har jag haft en dipp, och fick en hemsk känsla av att allt gått åt skogen redan nu... Jag tappade allt och tänkte rentav öppna en av de cider som står kvar i kylen, men jag besinnade mig... Helt plötsligt fick jag menskänningar och kände bara att "näe!" Men av alla jag pratat med har sagt att oftast känns det precis som vanligt när det är så tidigt, och dessutom fick jag höra för en stund sen att man kan få som menskramper efter insättningen. Annars har jag halsbränna lite till och från, kaffe är inte så gott, upptäckte jag förut och jag har liiite lite ömma bröst. Men imorron känner jag säkert ingenting... Det är spännande, det här, men inte bra för nerverna...

Nu äter jag Gott och Blandat (jag har inte varit sugen på godis på månader... hmm), ser på Dansbandskampen (hallå i hela huvudet, det är inte ens bra, men det är nog inget graviditetstecken...!!), och känner mig ganska tillfreds... Funderar på att käka lite ostbollar när jag ändå är på gång (tyvärr har jag haft cravings på dem ett tag...), men först ska jag byta kanal, och se om det är något bättre på nån annan kanal...

1 kommentar:

  1. Det är oftast biverkningar av progesteronen som man känner av. Hur länge ska du ruva? När har du TD?

    Tänk positivt nu! Dessa dagar är dom värsta under hela behandlingen då man går och hoppas och vill och samtidigt vågar inte hoppas förmycket och förbereder sig på det värsta.

    Tänker på dig vännen! Kram

    SvaraRadera