söndag 5 december 2010

Fy fasen!

Den här väntan kommer ta död på mig... Jag letar tecken mest hela tiden, och ibland känner jag mig si och ibland känner jag mig så... I alla fall så känner jag inte av äggstockarna något vidare längre i alla fall. Slocknade efter maten gjorde jag förut, det var så skönt att lägga sig en stund och det gör jag inte annars. Kaffe är inte så gott längre, upptäckte jag, så förut när vi åt våfflor så fick det bli saft. Borde väl dra ner lite på kaffedrickandet ändå, så det gör nog inte nåt.

Vi åt våfflor för en timme sen, nu vill jag ha MAT! Jag är inte hungrig egentligen, men jag vill ha MAT! Så funderar på att värma tomatsoppan som blev kvar från fredagens lunch med lite mozzarellaost ist, det är i alla fall inte jätteonyttigt. Bättre det än att jag sitter och proppar i mig ostbollar eller chips om en stund, vilket är risk för annars. Men tror jag ska duscha först. Jag börjar inte förrän 9:30 imorron, vilket är skönt. Tänkte försöka vara där lite tidigare, och uppdatera mig om läget. Har inte stor aning om förra veckan...

Hur fasen ska det här gå?? Jag är ju för fasen inte med i skallen för fem öre??

Och så måste jag lyssna igenom skivan jag fick av Jenny för två veckor sen. Tanken var att den skulle vara till hjälp inför tredje advent... Jag har inte använt den en enda jäkla gång än... bra där, Lottis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar