lördag 11 december 2010

RD 10!

En dag till att lägga till handlingarna alltså... Jag har såna grymma kramper i magen ibland att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, men ingen mens... Vaknade inatt och hade så grymt ont i magen, och jag blev så jäkla arg...! Svor viskande en lång rad med nice svordomar om den förbenade mensen som var tvungen att dyka upp... Men jag orkade mig inte upp (jag vet, nice läge om mensen börjat...) och vände mig bara på rygg istället... Två minuter senare hade jag inte ont längre och när jag var på toa i morse och skulle stoppa in progesteronet, så var där ingen mens... Antar att magen bara tyckte att jag legat i samma ställning för länge eller nåt...

Kalmar idag, och nu är jag så gott som klar med julklapparna. Har svärmor kvar och något mera till min svägerska, så det känns bra. Lite grejer fick följa med hem till mig oxå, rosa tunika och leggings (de är svarta) dom funkar även om vi skulle lyckas med projekt bebis och en top med jultryck från Cubus. Sen hittade jag skor till nyår, lite lagom höga ;-) Nu ska jag bara hitta en bolero oxå, men har hittat ett par på nätet om jag inte skulle lyckas hitta någon IRL...

Nu är jag trött som en gnu, med ont i halsen, skitnödig och fruktansvärt sugen på vin, men antar att det inte är någon lysande bra idé, så jag får väl hålla mig till julmust... Jag vet att om det här gått till på "normalt" sätt, så hade jag inte vetat om någon graviditet än och druckit mitt vin, men nu vet jag det och det känns inget bra att ens ta lite då... Så det får vara.

Nu är jag nyfiken som satan. Tänkte köpa ett grav.test till idag, men de hade bara samma som jag redan har. Jag vill ha ett sånt som det står "gravid" på om det skulle vara så, men kommer det ingen mens på måndag, så får jag väl fixa ett sånt innan onsdagen...

Trött som en gnu var det ja, så det får nog bli soffan en stund, tror jag...

Ha en bra lördagskväll!

5 kommentarer:

  1. Plusade svagt med CB ej digital. Det var sista graviditeten :)

    SvaraRadera
  2. kan du så vänta. Men jag är absolut inte vänta typen så jag har alltid tjuvtestat hahah

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna! Har testat med digitaltest båda graviditeterna! Kram Nhea

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna!!!! kram Kram

    SvaraRadera