onsdag 6 juli 2011

Produktiv förmiddag

Även om jag inte kommit till det där med städningen ett enda dugg än, så har jag ändå lyckats få andra saker ur händerna...

Exempelvis har jag hängt tvätten som var klar redan i morse egentligen, jag har fixat linstid till imorron redan, mycket skönt att få klart och jag har fixat en natts boende i Ullared till nästa helg... Tror inte N blir himlastormande glad eftersom vi ska käka middag med kompisgänget fre el lör, men vad har vi att välja på...?? Vi är ute sent som attan och kan inte välja och vraka... Hur el som så har vi ett boende för en natt. Ska bara kolla lite tider, men har för mig att Gekås har öppet rätt generöst på helgen oxå... Skit samma, bara det blir handlat det vi behöver... Vilket är en hel del... Vågar fasen inte vänta längre, vad sjutton, bebis är vänd, ligger riktigt långt ner och är så gott som fixerad fick vi veta igår... Visserligen kan de väl vara det ganska länge om jag fattat saken rätt, men man vet ju aldrig... Jag har ju sagt att jag inte kommer gå så långt som till den 23 aug... (bara för det kommer jag gå över så mycket det bara går...)

Men nu känns det förbaskat bra... Har dessutom fyllt i min ledighetsansökan under barnledigheten och även den sista reseräkningen. Så nu ska jag åka till A-rum och lämna dem och hämta ut mina paket... :-)

1 kommentar:

  1. Jag känner inte heller att jag kommer gå tiden ut. Anton föddes i vecka 37. Fast då var inte han varken fixerad eller vänd åt rätt håll. Vad har din bebis hjärtljud legat på?? Var där idag för kontroller. Tog ni reda på könet? Läste att du skulle förska kolla =) Jag kommer nog och göra det, vi ska på ul om ett par veckor!!!! Kram kram

    SvaraRadera