torsdag 7 juli 2011

Idag är ingen bra dag...

... och jag vet inte ens varför... Jag är trött, har lätt huvudvärk, lite ont i magen, bebis snurrar på som bara den, och jag har bara lust att gå och lägga mig och dra täcket över huvudet... Varför blir det så här?? Jag fattar ingenting...

Har varit i stan på förmiddagen, fixade nya linser, han sänkte mig -0.25 igen, så helt plötsligt ser jag alltså bättre. Jag ser fortfarande crappigt, men på ett halvår har han sänkt mig -0.50...

Shoppade lite på H&M, en vinröd klänning, ett vitt linne och en gräddvit kofta. Känns ondöigt att köpa kläder till mig, men det var en liten uppmuntran, allt gick på 248:- så det var ingen större förmögenhet...

Sen handling som inte heller blev alltför kostsam, pensel till N så han kan fortsätta måla huset och sen var jag bort till Blomsterlandet och köpte jord och en kruka till, så jag kan plantera melonplantorna jag fick av Jocke och paprikan jag fick av K. Men det får nog bli senare, för jag är seg och trött och nu börjar ryggen säga ifrån, så det blir lugnläge ett tag nu...

Ska försöka få fatt i mina tankar under tiden, jag vill inte vara så här när jag inte har någon anledning till det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar