onsdag 20 juli 2011

Dålig dag!

Nej, idag är ingen bra dag... Börja dagen med ett samtal som jag inte trodde skulle innehålla det som det nu gjorde... En av mina närmaste vänner ska flytta, inte riktigt klart än, men så gott som... Och jag vill inte, och det vet hon, men samtidigt blir det så kluvet, för jag vill ju att de har det bra, och det har de inte just nu... Så vad jag vill och inte vill är ganska oväsentligt... Jag har ju vetat om planerna ett tag och även att huset varit till salu ganska länge, och att det även varit ganska iskallt, men nu började det helt plötsligt röra lite på sig. Det är inte sålt än, men med ganska gott hopp... Så jag är ledsen för min skull, för jag vill ju att de blir kvar, men samtidigt vill ju inte dom det...

Bebis rejsar som vanligt, men idag har jag lite svårt att glädjas åt puttarna och puffarna... För som sagt, även om jag vetat om de här flyttplanerna ganska länge, så hade jag nog kanske räknat med att ha henne kvar i min närhet ett par månader till iaf... Men nu verkar det inte som det...

Så nu försöker jag städa, vilket behövs både uppe och nere, men nere är ingen mening med förrän golvet i datarummet är inlagt, men uppe iaf. Dammat och avtorkat är det, och dammsugaren är uppburen, men sen blev det trögt... Nåja, får väl ta tag i snabeldraken iaf...

Nej, som sagt, idag är ingen bra dag, känner mest av allt för att gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar