fredag 8 juli 2011

Bättre idag

Ja, idag känns det bättre igen. Kändes bättre redan igår kväll, eller eftermiddagen faktiskt. Sen fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig både glad och lite ledsen, men mest glad. Det andra är en biprodukt jag inte kan göra så mycket åt. Men hur eller som så känns det bättre :-)

Idag städar jag efter en mycket seg morgon... Gick inte upp förrän efter 10 och om jag inte hade sagt åt mig själv att gå upp då så hade jag nog legat och grisat ett tag till... Sover så jäklans illa om nätterna när det är varmt och på morgnarna är det svalare, så då sover jag ju som bäst...

Nu ska jag dammsuga och sen se om jag hittar något gott att äta. Ingenting är speciellt gott just nu och bebis sparkar på magsäck och gud vet mer, så det är mest jobbigt att ha något i den...

Ha en bra fredag, idag börjar semestern på riktigt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar