tisdag 12 juli 2011

Inte rastlös längre!

Nej, för vi målar. En tredjedel av gaveln kvar bara, sen är huset klart. Garaget är grundat sånär som på en liten tarm in mot grannen, men den får nog vara så länge. Målar nog långa gaveln på garaget ikväll efter maten. Då bör allt hinna bli klart imorron, och jäklar så skönt isf :-) Sen ska vi ha semester :-D

Bebis protesterar lite därinne, men mest genom att trycka upp fötterna i revbenen... Det är inte nice, men men... Snart är både målning och magtiden över, liten därinne :-)

v 34 from imorron, tror jag. Jag längtar till de här veckorna har gått, så jag kan få känna mig som mig igen snart.

Nä, nu ska jag riva morötter till middagen. Gör det enkelt för mig idag, färdig fiskgratäng från ICA och lite morötter. Snabbt och enkelt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar