söndag 31 oktober 2010

Rastlös...

... lite lätt huvudvärk och lite yr ibland. Det är vad jag känner av som inte är som vanligt... Jag vet inte om det är biverkningar eller om det är jag själv, men det känns helt oki än så länge... Insåg i fredags att det skulle knöla till sig idag med byte till vintertid. Så när jag backade tillbaks klockan inatt, så fick jag ju backa tillbaka sprayningarna med en timme oxå... Jag blev lite sur på mig själv som inte tänkte så långt redan från början. Nu har jag ju sprayningarna när jag inte ville ha dem i alla fall... Men men, det är två veckor till att börja med som det handlar om... "Sån som vi kan inte tänka på sånt", sa K när jag pratade med henne i fredags kväll... Nä, f-n tro't...

Jag har lite funderingar på hur morgondagens eftermiddag ska se ut... Det jag tänkte från början kanske inte riktigt blir så.. Åka ska jag, men sen...? Den som lever få se, antar jag... Problemet insåg jag för ett tag sen är att jag inte vet riktigt vart jag ska... Det kan bli spännande, men löser sig säkert på vägen...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, surfa runt lite och sen höra efter med N om vi ska åka till Mörlunda eller inte... Han är seg, säger han, men om han är bakisseg av för mycket whiskey igår kväll eller om han bara är tröttseg har jag inte fått ordning på...

3 kommentarer:

  1. Det låter ju bra att du mår bra än så länge. Hoppas för din skull att det fortsätter så =) Tack för lyckoönskningarna angående vikten. Just nu går det inte så bra. Fortsätter via mail!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slipper biverkningarna jag mådde jättedåligt av Suprecur. Därför körde vi korta metoden sist. Då behöver man ej spraya.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Du kommer vara en av dom som mår ypperligt under klimakteriet då :)
    Jag fick mina efter första veckan. Fick sjukskriva mig eftersom humöret var inget att leka med och med tanke på att jag jobbar med människor så fick jag bli hemma och spy galla på min stackars make hahha

    Kram

    SvaraRadera